Największa marketingowa bitwa, czyli Marketing Challenge
W dniu 10 maja 2014 r. teren Łodzi przerodzi się w pole marketingowych walk w ramach Marketing Challenge. Impreza organizowana przez Studenckie Koło Naukowe Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego – MarkeTEAM.
Celem organizatorów jest zwrócenie uwagi na to, że w obecnych czasach, marketing coraz częściej ma charakter działań wojennych ze względu na ostrą walkę konkurencyjną na rynku. Dlatego zadania będą dotyczyć zagadnień z zakresu: strategii marketingowych, marketingu partyzanckiego czy grywalizacji. Zwycięstwo wymaga połączenia wiedzy i umiejętności marketingowych z orientacją w terenie oraz dobrą organizacją czasu. Gra skierowana jest do studentów kierunków biznesowych łódzkich i ogólnopolskich uczelni.
Historia Marketing Challenge sięga 2007 roku, kiedy odbyła się pierwsza edycja turnieju. W poprzednich latach uczestnicy zmierzyli się m.in. z zagadnieniami marketingu internetowego, eventowego czy modern marketingu. Każda kolejna edycja cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno wśród studentów, jak i znanych firm o zasięgu lokalnym i ogólnokrajowym.
Do udziału w grze mogą przystąpić studenci wszystkich kierunków i uczelni w Polsce. MarkeTEAM podkreśla, że każdy uczestnik i każda uczestniczka zostaną nagrodzeni.
Uwaga! W turnieju mogą wziąć udział 3-osobowe zespoły, które muszą zarejestrować się na stronie internetowej turnieju www.gra.marketeam.pl.
Rejestracja ruszyła 16.04.2014 o godzinie 19.00 i skończy się 05.05.2014 do godz. 23.59.
Więcej informacji na naszej stronie www.gra.marketeam.pl oraz www.facebook.com/Marketing.Challenge.
Miasto Ł objęło patronat medialny nad wydarzeniem.